Op woensdag 19 juli worden de certificaten bijgewerkt die garanderen dat er een veilige verbinding kan worden gemaakt met het B.amsterdam netwerk. Na deze update kunt u tegen problemen aanlopen tijden het verbinden afhankelijk van uw apparaat, besturingssysteem of voorheen gebruikte authenticatie methode ( Gebruikersnaam/wachtwoord of User Profile)
Als u tegen problemen aanloopt tijdens het verbinden met het B.amsterdam WiFi signaal, neem dan een kijkje bij de voor uw besturingssysteem specifieke handleiding.
Selecteer een apparaat:
Let op: in sommige schermafbeeldingen staat Apollo14. In uw geval moet dat B.amsterdam zijn.
____________________________________________________________________________________________________________
MacOS handleiding
Verbinden met het bijgewerkte netwerk zou kunnen resulteren in een authenticatie fout zoals deze
- Als u in het verleden een profiel heeft geïnstalleerd ga dan naar Systeemvoorkeuren → Profielen en verwijder het profiel genaamd Zerospace WiFi configuration (deze zou een certificaat genaamd Zerospace MDC 2022 moeten bevatten) geldig tot 28 juli.
- Nadat u het profiel heeft verwijderd kunt u opnieuw verbinding maken met het B.amsterdam WiFI signaal. Login met uw gebruikersnaam en wachtwoord om te verbinden. Ook kunt u naar https://bmember.zerospace.nl/member/onboarding gaan om uw profiel te downloaden en te installeren. Als u dat doet hoeft u geen gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren om verbinding te maken met het B.amsterdam WiFi signaal.
- MacOS zal u vragen om de nieuwe certificaten te verifiëren. Het nieuwe certificaat zou op zerospace.nl moeten eindigen en tot 28 juli 2024 geldig moeten zijn.
- Zorg dat uw apparaat verbonden is met het B.amsterdam WiFI netwerk. Verwijder ook het B. our guest netwerk uit uw lijst met bekende netwerken zodat er altijd verbinding wordt gemaakt met het veilige en snelle B.amsterdam netwerk.
___________________________________________________________________________________________________________
Windows 10 handleiding
Als u een Windows 10 apparaat gebruikt die in het verleden al verbonden is geweest met het netwerk, dan zal u een melding krijgen die u vraagt om met het B.amsterdam netwerk te verbinden.
- Verbind met het B.amsterdam WiFi netwerk als het apparaat niet al automatisch verbinding probeert te maken.
- Windows zal u vragen of u door wilt gaan met verbinden met de nieuwe certificaten. Klik simpelweg op Verbinden om verbinding te maken.
____________________________________________________________________________________________________________
iOS handleiding
Verbinden maken met het bijgewerkte netwerk kan resulteren in een authenticatie fout zoals verbinding met B.amsterdam kan niet tot stand worden gebracht.
Om dit op te lossen kunt u de volgende stappen volgen:
- Als u in het verleden een profiel heeft geïnstalleerd ga dan naar Instellingen → Algemeen → VPN en apparaat management en verwijder het profiel genaamd Zerospace WiFI configuration (het zou een certificaat genaamd Zerospace MDC 2022 moeten bevatten) Geldig tot 28 juli
- Nadat u het profiel heeft verwijderd kunt u opnieuw verbinding maken met het B.amsterdam WiFI signaal. Login met uw gebruikersnaam en wachtwoord om te verbinden. Ook kunt u naar https://bmember.zerospace.nl/member/onboarding gaan om uw profiel te downloaden en te installeren. Als u dat doet hoeft u geen gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren om verbinding te maken met het B.amsterdam WiFi signaal.
Als u uw gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten kunt u contact opnemen met een van de account administratoren van uw bedrijf.
-
iOS kan u vragen om de nieuwe certificaten te verifiëren. Het nieuwe certificaat zou op zerospace.nl moeten eindigen en tot 28 juli 2024 geldig moeten zijn. (op de foto staat 28/07/2022, maar dat zou voor u 28/07/2024 moeten zijn)
- Zorg dat uw apparaat verbonden is met het B.amsterdam WiFI netwerk. Verwijder ook het B. our guest netwerk uit uw lijst met bekende netwerken zodat er altijd verbinding wordt gemaakt met het veilige en snelle B.amsterdam netwerk.
____________________________________________________________________________________________________________
Android handleiding
Op Android apparaten zou de verbinding automatisch weer tot stand moeten komen. Als dat bij u niet het geval is kunt u contact opnemen met onze servicedesk via servicedesk@zerospace.nl of u kunt bellen naar 085 488 2999.