Op woensdag 19 juli worden de certificaten bijgewerkt die garanderen dat er een veilige verbinding kan worden gemaakt met het Team Academy WiFi netwerk. Na deze update kunt u tegen problemen aanlopen tijden het verbinden afhankelijk van uw apparaat, besturingssysteem of voorheen gebruikte authenticatie methode ( Gebruikersnaam/wachtwoord of User Profile)
Het Apollo14 Guest (wachtwoord 'Sunnyside') WiFi netwerk kan tijdelijke gebruikt worden om toegang to het netwerk portaal te krijgen. Let er echter wel op dat u dit netwerk niet gaat gebruiken voor uw dagelijkse werkzaamheden. Het Guest netwerk zit namelijk buiten uw beveiligde bedrijfsnetwerk. Dit kan dus veiligheidsrisico's, communicatieproblemen met andere apparaten zoals printers of servers en verlaagde prestaties van het netwerk veroorzaken. Als u hulp nodig heeft met het verwijderen van het Apollo14 Guest netwerk verwijzen wij u naar onze handleiding in de knowledge base.
Als u problemen heeft tijdens het verbinden met het Apollo14 WiFi netwerk, neem dan een kijkje naar onze handleidingen voor uw specifieke OS:
____________________________________________________________________________________________________________
macOS handleiding
Tijdens het verbinden met het vernieuwde netwerk kunnen er authenticatie problemen voorkomen.
Neem de volgende stappen om opnieuw verbinding te maken:
- volg ons onboarding manual in de knowledge base om opnieuw verbinding te maken met het Apollo14 Wi-Fi netwerk.
_______________________________________________________________________________________
Windows 10 handleiding
Als u een Windows 10 apparaat gebruikt die in het verleden al verbonden is geweest met het netwerk, dan zal u een melding krijgen die u vraagt om met het Apollo14 netwerk te verbinden.
- Verbind met het Apollo14 WiFi netwerk als het apparaat niet al automatisch verbinding probeert te maken.
- Windows zal u vragen of u door wilt gaan met verbinden met de nieuwe certificaten. Klik simpelweg op Verbinden om verbinding te maken.
________________________________________________________________________________________
iOS handleiding
Tijdens het verbinden met het vernieuwde netwerk kunnen er authenticatie fouten ontstaan, zoals "Kan geen verbinding maken met Apollo14"
Om dit op te lossen kunt u de volgende stappen nemen:
- Klik op de terug knop aan de linker bovenzijde van uw scherm om terug te gaan.
- Verwijder vervolgens het profiel, genaamd Apollo14 WIFi configuration, door op 'verwijder profie' te klikken.
- volg ons onboarding manual in de knowledge base om opnieuw verbinding te maken met het Apollo14 Wi-Fi netwerk.
________________________________________________________________________________________
Android handleiding
Op Andriod apparaten zou de verbinding automatisch weer tot stand moeten komen. Als dat bij u niet het geval is kunt u contact opnemen met onze servicedesk via servicedesk@zerospace.nl of u kunt bellen naar 085 488 2999.